CB750 Hornet's verbluffende motor

Aftrappen doen we met een nagelnieuw motorblok dat een nieuwe norm in z'n klasse zet qua vermogen.
Nieuw stalen diamantframe

De CB750 Hornet is ontworpen rond een nieuw stalen diamantframe en heeft een zithoogte van 795mm, dus een genot om te besturen.
Vleugel van een hoornaar

De brandstoftank, geïnspireerd op de vleugel van een hoornaar, eist alle aandacht op, terwijl het metallic rode frame en de geanodiseerde voorvork - leverbaar in 2 lakopties - knallen van de agressiviteit.
Natuurlijk rechte zithouding

En met een natuurlijk rechte zithouding en een leeggewicht van 190 kg stuurt hij kwiek, met nauwkeurige controle en feedback van de 41 mm Showa SFF-BP™ USD-voorvork en Pro-Link achterschokdemper.
CB750 Hornet's verbluffende motor

Aftrappen doen we met een nagelnieuw motorblok dat een nieuwe norm in z'n klasse zet qua vermogen.
Nieuw stalen diamantframe

De CB750 Hornet is ontworpen rond een nieuw stalen diamantframe en heeft een zithoogte van 795mm, dus een genot om te besturen.
Vleugel van een hoornaar

De brandstoftank, geïnspireerd op de vleugel van een hoornaar, eist alle aandacht op, terwijl het metallic rode frame en de geanodiseerde voorvork - leverbaar in 2 lakopties - knallen van de agressiviteit.
Natuurlijk rechte zithouding

En met een natuurlijk rechte zithouding en een leeggewicht van 190 kg stuurt hij kwiek, met nauwkeurige controle en feedback van de 41 mm Showa SFF-BP™ USD-voorvork en Pro-Link achterschokdemper.